Hoppa till innehåll

Sveriges ledande organisation för vård- och omsorgsgivare

Vård­företagarna deltar mycket aktivt i den näringspolitiska debatten inom de områden som påverkar våra medlems­företag. Ett medlemskap i Vård­företagarna ger dig tillgång till ett värdefullt nätverk av branschkollegor, experter och ledande arbetsrättsjurister.

Idag är vi ca 2 000 medlems­företag – små, nystartade, väletablerade och stora. Tillsammans bidrar vi till en starkare välfärd.

Vill du veta mer?

Genom att fylla i formuläret här på sajten får vi de uppgifter vi behöver för att ta reda på vad som gäller för dig och ditt företag. Vi kontaktar dig därefter så snart som möjligt.

Du färdigställer din ansökan

När vi haft kontakt färdigställer du din ansökan och skickar in till oss. Du kan behöva komplettera med handlingar som till exempel tillstånd från myndigheter, registreringsbevis och underlag från Skatteverket. Läs gärna mer om vad som krävs för att bli medlem i Vård­företagarna nedan.

Din ansökan behandlas

När din ansökan är fullständig behandlar vi den så skyndsamt som möjligt. Därefter hoppas vi kunna välkomna dig som medlem i Vård­företagarna!

När du fyller i kontaktformuläret innebär det att vi kommer att behandla personuppgifter för den som du anmält som kontaktperson. Detta för att vi ska kunna återkoppla med rätt information. Här kan du läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter och vilka rättigheter den registrerade har.

Alla fält är obligatoriska om inget annat anges.

  • Organisationsnummer saknas eller är felaktigt. Om ni inte har ett svenskt organisationsnummer, skicka istället en manuell intesseanmälan till intresseanmalningar@almega.se

Vad krävs för att bli medlem?

Ett medlemskap i Vård­företagarna är en kvalitetsstämpel. Därför ställer vi, förutom ett antal formella villkor, krav på att samtliga medlems­företag efterlever vår uppförandekod, vilket innebär att man följer Vård­företagarnas etiska riktlinjer och transparensredovisar.

Kommande infomöten